Plüm..

 Bu hafta Plüm ile tanışıyoruz.. Plüm sevimli karakterleri ile takı dünyamıza çığır açmak için geliyor sanki ^.^


Mutlu çiftimiz çok tatlı :)
 Bobby imiş beyfendinin adı =)
 cupcake severlere göre kolyemiz ve tabikiiiii benim favorim bıyıklı olan =)
Aklınıza gelebilecek fikirleri Plüm ile paylaşırsanız yardımcı olmaya çalışıyorlarmış diye duydum.. Yukarıdakilere ve daha fazlasına ulaşmak isterseniz Plüm cülerin iletişim ağlarını veriyorum:

Sevimli blogları + facebuku + etsy satış noktası ve ayrıca Durak Dükkanda da satışta olduklarını unutmayın =*

 


Unknown

3 yorum:

alice dedi ki...

çok sevimli şeyler varmış, hemen daha fazlası için incelemeye geçiyorum =)

Unknown dedi ki...

oleeey..

Unknown dedi ki...

tanıştığıma memnun oldum plüm:)ayrıca söylemeden geçemicem ne güzelsin sen öyle