Zeliha Tutarkaban

 
Zeliha Tutarkaban tasarımları ile Nimo Cerenin istanbul çıkarmasına tanık olmak için gittiğim eba design butikte tanıştım.. sırf tasarım bir şeyler olsun farklı olsun demek için saçmalayan yaratıcılara inat, o kadar güzel ve herzaman her yerde giyinilebilen tasarımları var ki ne desem az kalır aslında..

 Açıkçası ben tasarımlarını Kış ve yaz olarak ayırmak istemedim çünkü eline bulduğu materyalleri şekillendirebildiği her an birşeyler açığa çıkarıyor.. Burada paylaştığım fotograflarda ise Sevgililer Günü temalı tasarımlarını görüyorsunuz =)

Mankenliğini kardeşi Ezgi Tutarkabanın yaptıgı sevgililer günü tasarımlarını bir de özel paketlerde toplamış Zelihacığım, size fikirler sunmuş ^-^
 Ben inekli gömleği çok beğendim bana da aşırı yakışacagından eminim :)


 Üstteki fotograflarda ise Esranın butiğinde denemiş olduğum Zeliha Tutarkaban tasarımlarını görüyorsunuz.. Bana nasıl da yakışmış öyle değil mi??

Zeliha Tutarkaban'ı yakından takibe almak için;
facebooku + twitterı
ayrıca ürünlerine de eba designdan ulaşabilirsiniz =*

Unknown

5 yorum:

What's Next dedi ki...

fotoğrafları çekerken yaptığın yorumları hatırladım hahah :D inekli gömleği mi almaya gidiyorsun yarın? :D

Unknown dedi ki...

ay yarın nasıl kalkarım yataktan bilemiyorum ama bakiceğiz =)

Peaceinwonderland dedi ki...

Zelihayı bende beğenirim ama hep bana göre yanlış yerlerde yer alıyor. :(

Followupfashion dedi ki...

Ne tatlı tasarımlar.Senin üstündekiler de çok yakışmış Gözde'cim=)

Unknown dedi ki...

zelihaaaa koş yorumları gör =)