RRRrrrrrr Mim!


Hera  beni mim'lemiş.. Ben bu mimleri sizlere ufak ufak da olsa kendimden bir şeyler anlattığım için seviyorum =) O yüzden hemen başlayalım bakalm..

1. Sence çok anlamlı bir söz?
Sevgilimin 'Seni çok seviyorum' demesi

2. Makyajında olmazsa olmazın?
Yok. Çünkü zaten %90 makyajsızımdır..

3.Uyguladığın güzellik tüyosu nedir?
Bir süre sivilcelerle çok uğraştım sonunda imex diye bir krem çok iyi geldi. bu kadar =P

4. En sevdiğin içecek?
Su ve kesinlikle politik cevap değil. Hep su içerim..

5. Nefret ettiğin birşey?
Birini yere tükürürken görmek böğğğ iğrençç

6. En çok sevindiğin iltifat?
''Zayıfladın mı sen?''

7.Favori kitabın?
iktisat tarihi kitabım.. son zamanlarda bana en çok bilgi veren kitap.

8.Sana görünüş olarak yakın bulduğun ünlü?
beni rihanna,defne joy foster ve özge özpirinçci ye benzetiyorlar bense oyumu özge den yana kullanıyorum..

9. Herkesin beğendiği ama senin sevemediğin bir ürün?
E) Hepsi ben herkesin beğendiği şeyleri genelde beğenmem =P 

10. Şu an en çok almak istediğin kozmetik ürünü?
Kaliteli ve tenime uygun bir fondöten..

Bendeeee yeni tanıştığım: What's Next+ebadesign+Duygu Şenyürek+Followupfashion+Ezgicim+Modamotto+Rebeltakipte+Lensmakyaj+İklimpzr+Gulcy Nimo gününde blogunu söylemeyenler kaybettiiii..

Unknown

3 yorum:

What's Next dedi ki...

kuzuşum ben cevaplamıştım bu mimi :)
http://edankb.blogspot.com/2012/01/mim-yeniden.html
seni de ekledim beni mimleyenlere, öpüyorum :D

Duygu Senyurek dedi ki...

Bebim ben de cevaplamistim:( ama senin icin istersen yine cvplarim:)

Unknown dedi ki...

yaaa ben bu yazıyı hazırlamıştım =( ifw yogunlugundan yayınlamayı unuttum..tabii kaptılar o ara sizi =( püfff